Najczęstsze pytania
Jaką pomoc świadczymy w ramach opieki domowej?
Realizujemy opiekę nad seniorem, po pobytach w szpitalu (na czas rekonwalescencji), nad osobą niepełnosprawną, zależną przebywającą w domu. Opieka może mieć charakter zarówno krótko- jak i długoterminowy. Sprawujemy wyłącznie opiekę nad osobami pełnoletnimi.
Jak zarezerwować wizytę?
Wizytę u naszych specjalistów działających w ramach poszczególnych poradni dokonać można wyłącznie telefonicznie pod numerem telefonu 734 469 955 w godzinach 8:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku. Po zatwierdzeniu terminu i godziny wizyty, otrzymają Państwo od nas sms z potwierdzeniem rezerwacji.
Pierwsza wizyta.
Na pierwszą wizytę w poradni zapraszamy na 10 minut przed ustaloną godziną konsultacji. W razie kłopotów z dotarciem, prosimy o kontakt telefoniczny.
Prosimy o zabranie i przygotowanie dowodu osobistego celem zweryfikowania poprawności danych pacjenta zapisanego na wizytę.
Jakie formy płatności można realizować w InsiroMed?
Przyjmujemy płatności w formie gotówkowej, jak i kartą płatniczą. W drodze ustaleń indywidualnych z pacjentem, istnieje możliwość płatności przelewem (dotyczy to w szczególności zabiegów realizowanych przez poradnię leczenia bólu).
W przypadku opieki domowej obowiązek płatniczy wynikać będzie z podpisanej przez strony umowy o opiekę.
Jak dojechać do InspiroMed?
Do poradni można dojechać komunikacją miejską – autobusem linii 192 oraz 185 (obydwie linie zatrzymują się na przystanku przy metro Imielin), korzystając z przystanku na żądanie „Hospicjum onkologiczne”. Należy kierować się chodnikiem przebiegającym tuż przy parkingu sklepu Lidl i obejść budynek Fundacji Hospicjum Onkologiczne. Wejście do poradni znajduje się od ul. Polskie Drogi 4.
Bezpłatny parking.
Posiadamy własne miejsca parkingowe. Pacjent na czas wizyty może bezpłatnie skorzystać z naszego parkingu. Brama wjazdowa w godzinach pracy Poradni jest otwarta. Nie potrzeba pobierać żadnego biletu.
Jak wygląda umówienie wizyty domowej?
Jeżeli potrzebują Państwo opieki nad bliskim w domu: opiekuna medycznego/środowiskowego, pielęgniarki, lekarza, fizjoterapeuty, psychologa – prosimy o kontakt pod numerem telefonu 734 469 955. Po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu dotyczącego Państwa potrzeb i oczekiwań przekażemy Państwa pod opiekę koordynator opieki domowej, która wspólnie z Państwem ustali termin wizyty kwalifikacyjnej, jak i dalszy plan wizyt.
Wejście do poradni.
Nasz Zespół Poradni Specjalistycznych mieści się w budynku na ul. Pileckiego 105 w Warszawie. Jest to budynek Fundacji Hospicjum Onkologiczne jednak wejście do poradni znajduje się na jego tyłach. Kierując się do InspiroMed nie przechodzicie państwo przez budynek hospicjum. Brama i furtka na teren znajdują się od strony ul. Polskie Drogi 4.
Do jakiego pacjenta jest skierowana oferta poradni chirurgicznej?
Do poradni zapraszamy pacjentów zmagającymi się z takimi chorobami i dolegliwościami jak m.in.: rany trudno gojące się, stopa cukrzycowa, owrzodzenia, odleżyny, owrzodzenia żylne, choroby niedokrwienne.
Kto może się zgłosić do Poradni leczenia bólu?
W naszej poradni leczymy pacjentów cierpiących na różnego rodzaju dolegliwości bólowe. W szczególności zajmujemy się bólem przewlekłym, czyli uporczywym i nawracającym, który towarzyszy nieuleczalnym chorobom lub pozostaje, pomimo wyleczenia powodującej go choroby (jak np. rak czy cukrzyca).
Jakie usługi realizowane są w warunkach domowych?
W ramach wizyt domowch realizujemy m.in.: opiekę domową (opiekuna medycznego, pielęgniarki, lekarza, fizjoterapeuty i pscyhologa). Podejmujemy się rownież wybranych czynności medycznych. W szczególności odnoszą się one do leczenia ran (rany trudnogojące, nowotworowe, stopa cukrzycowa, odleżyny tip.), ale także pobrań krwi. Czynności pielęgniarskie obejmują m.in.: iniekcje domięśniowe, założenie wenflonu, podanie kroplówki, pomiar glukozy, wlewki doodbytnicze, założenie lub usunięcie cewnika.